Wednesday 12 February 2014

KAD TINGKAP UNTUK MENCERIAKAN KELAS

Pada tahun ini, saya telah bertukar ke sekolah di daerah yang saya inginkan.Saya bersyukur kerana masih berpeluang mengajar pemulihan dan memegang bilik pemulihan seperti di sekolah sebelum ini. Pada bulan lepas, saya telah menyediakan kad tingkap untuk menceriakan bilik pemulihan di sekolah saya.

Gambar yang pertama menunjukkan kad tingkap yang telah siap. Kelebihan kad tingkap ialah kita boleh melekatkan huruf, nombor, atau suku kata pada kedua-dua belah kad tersebut supaya ia boleh dilihat dari luar serta dari dalam bilik darjah.

Gambar seterusnya menunjukkan kad tingkap yang siap dilekatkan pada tingkap (pemandangan dari dalam serta dari luar bilik darjah). Harap maaf kerana gambar kurang jelas. Saya akan mengupload gambar yang lebih jelas apabila berpeluang nanti.
Diharap bahawa idea ini membawa manfaat kepada semua. 

Gambar 1: Kad tingkap yang telah siap.



Gambar 2: Kad tingkap yang telah dilekatkan pada tingkap. 







Pekerjaan online

1 comment:

  1. cantiknya kelas cikgu. Jemput layari blog saya di www.cikguazleen.com ya

    ReplyDelete